طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

تکنیک برگزیدن زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه


نکته های برگزیدن باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه: انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه

و ویژه کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و نکته های انتخاب جذابترین

پینک کابینت آشپزخانه به افراد در این مورد یاری می رساند. رنگها قادرند ظاهر آشپزخانه راتغییر دهند و

 احساس آن را دگرگون کنند،حتی می توانند دلگیر ترین و یک شکل ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به وسعت

فضای آشپزخانه برای  برگزیدن صحیح رنگها خیلی بااهمیت می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های

خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید.

 رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد

برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

 رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

  • امیر امیر

 پروانه هایی زیبا برای تابستانی کردن طراحی دکوراسیون خانه تان


این شاپرک ها به شما کمک می کنند تا دکوراسیون منزل تان را به یک دکوراسیون گرم و زیبا تبدیل کنید.

فانوس های شاپرک ای
برای روشن کردن یک منزل و یا در جو باز از چراغ های کاغذی برای دکوراسیون  زیبا بهره بجویید که این طراحی دکوراسیون  با بهره گیری از پروانه های رنگارنگ بر روی آنها رنگارنگتر می شود و شایسته ی لذت بردن می باشد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گل ها با پروانه
این حشرات بالدار و زیبا را با کمک سیم به یکدیگر وصل کرده به طوری که به راحتی بتوان از آنها برای ترتیبات گل، گیاهان و دکوراسیون ها استفاده کرد.این کار تزئین بسیار ظریف است و به عنوان یک دکوراسیون زیبا می توان از آن بهره برد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گلدان ارکیده  با پروانه
یک گلدان زیبایی از گل های سفید ارکیده را در نظر گرفته و سپس در بالای این شاخه های گل با کمک یک سیم بسیار نازک فلزی پروانه های سفید کاغذی را وصل کنید و از دیدن این گلدان زیبا لذت برده و دکوراسیون تان را جذاب تر کنید. همچنین می توانید تک تک این گلدان های زیبا را به عنوان هدیه ای برای مهمانان تابستانی خود در نظر بگیرید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین وسایل شخصی با پروانه
بسیار زیبا و جالب است زمانی که این پروانه های زیبا را بر روی وسایلی چون برس و شانه و ... خود بچسبانید و ببینید که به هنگام شانه کردن و مرتب کردن موهای خود چه احساس زیبایی به شما  انتقال داده خواهد شد.با این کار شما به دکوراسیون اتاق خواب تان هم روحی تازه می بخشید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی بالش های تزئینی و کوچک
می توان پروانه ها را از جنس خود پارچه ی بالش درست کرده و بالش را به کمک آن به زیبایی تزیین کرده و در گوشه ای از خانه به عنوان یک دکوراسیون زیبا از آن استفاده کرد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


شمع های پروانه ای
می توانید شمع های زیبا و ساده ای را که دارید با کمک پروانه های زیبا بر روی آنها تزئین کرده و از این شمع ها برای دکوراسیون میز نهار خوری تان استفاده کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


قاب های  پروانه ای
قرار دادن این موجودات دوست داشتنی بالدار در درون قاب های تزئینی بسیار لذت بخش و زیبا می باشد.برای این کار درون قاب های چوبی ساده یک کاغذ سفید بچسبانید و سپس یک پروانه ی کاغذی رنگی را روی آن قرار دهید و در نهایت این قاب های زیبا را لابه لای کتاب ها و در قفسه های کتابخانه قرار دهید تا به این ترتیب نه تنها دکوراسیون کتابخانه ی خود را به زیبایی نزئین کرده اید بلکه حس مطالعه کردن را میان اعضای خانواده افزایش داده اید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


ملحفه و دستمال های پروانه ای 
با بهره گیری از یکسری خلاقیت ها مانند شابلون زدن می توانید دستمال های خود را با طرح هایی از پروانه بر روی آنها به زیبایی تزئین کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه های سرگرم کننده
این پروانه ها وسیله ای بسیار سرگرم کننده برای کودکان می باشند که علاوه بر آنکه می توانند برای بازی کودکان در نظر گرفته شوند به عنوان یک دکوراسیون زیبا هم در خانه از آنها استفاده می شود.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی جلد کتاب
به نظر می رسد که در تصویر زیر این پروانه های زیبا به صورت شناور بر روی جلد کتاب ها قرار گرفته اند و می توان دید که چگونه از این پروانه های زیبا و در اندازه های متفاوت برای تزئین کتاب ها و در کل برای تزئین دکوراسیون کتابخانه استفاده شده است. از این موجودات ریبا در اندازه های گوناگون به این زیبایی استفاده شده است.

  • امیر امیر

زیباترین آبشارهای کره خاکی کجایند؟

 هیچ ضرری درجهان به قدر آبشارهای محصور کننده و دلفریب نیست. غره گردباد گونه از برخورد جریان‌های تند آبی که از ارتفاعی بلند به سمت پایین سقوط کرده و در مسیر حرکت دیوارهای پرتگاه‌های وحشت آوری را می‌پوشانند.چیزی که دربقیه ی می‌خوانیم برگیزده‌ای از چند آبشار مشهور دنیا می باشدکه به دلیل برخورداری از ظاهر و نمایی زیبا، همه ساله میزبان جمع کثیری از گردشگران هستند.

 

دریاچه پلیتویس، کرواسی

می‌گویند اگر دره زیبای گرند کانیون نیز از خزه‌های سبز و رنگارنگ پوشیده می‌شد و گستره بستر آن را 16 دریاچه در برمی‌گرفت و سرتاسر دیوارهایش را هزاران آبشار کوتاه و بلند می‌پوشاند، می‌توانست تا اندازه‌ای بسیار ناچیز شبیه به پارک ملی دریاچه پلیتویس در جنوب غربی کرواسی شود. دریاچه‌ای که رنگ آب آن به لطف تلفیق خارق‌العاده‌ای از ارگانیزم‌ها و مواد معدنی که از کوه‌های آلپ سرچشمه گرفته‌اند کاملاً فیروزه‌ای است.

 

 

زیباترین آبشارهای جهان کدامند؟

 

 

بخش خدمات تفریحی دریاچه پلیتویس، همه روزه تورهای تفریحی سه ساعته برگزار می‌کند که هزینه ابتدایی آن به صورت گروهی از 130 دلار شروع می‌شود اما به گفته آن‌هایی که تجربه گشت و گذار در این مکان را داشته‌اند، هیچ یک از این تورها،‌به جذابیت کشف تمام زوایای آن به صورت انفرادی نیست.

 

آبشار نیاگارا، نیویورک و کانادا

آبشار نیاگارا که دقیقاً در وسط مرز مشترک کانادا و آمریکا قرار گرفته، قدرتمندترین آبشار قاره آمریکای شمالی محسوب می‌شود. این آبشار به سه آبشار کوچک تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها آبشار آمریکایی نام داشته و از ارتفاعی 167 فوتی برخوردار است،‌ دیگری آبشاری به نام بریرال ویل با ارتفاع 181 فوت است که در مرز آمریکا قرار دارد و آبشار سوم نیز نعل اسب نام داشته و با ارتفاع 158 فوتی خود به سرزمین کانادا می‌ریزد.

 

اگرچه بحث‌هایی پیرامون بهترین نما برای تماشای آبشار وجود داشته و همواره گردشگران بر سر انتخاب کشور مناسب به منظور لذت بردن از چگونگی سقوط آب‌ها با مشکل مواجه هستند،‌ اما بر خلاف تصور، کرانه‌های ساحلی در هیچ یک از خطوط مرزی دو کشور همچون نمای داخل آب، از جذابیت بالایی برخوردار نیستند. نیاگارا امتدادی 17 مایلی به سمت شمال داشته و طی کردن آن 25 دقیقه به طول خواهد انجامید.

 

  • امیر امیر

بیان اینفوگرافیک ها درقالب یک نمونه

بیان اینفوگرافیک ها درقالب یک مثال:

فرصت دهید یک مثال از ساختتصویربیانی بزنم. نگاهی به تصویر بیانی منظومه شمسی یا 10 اختراع مردم ایرلند بیاندازید. می توان گفت هر دوی اینفوگرافیک ها را تا آخر مشاهده کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

  • امیر امیر
طراحی سایت ارزان رااز چه سایتی بخواهیم
طراحی سایت به صرفه و طراحی سایت ارزان عالی

اگر قصد دارید سایتی طراحی کنید ودر پی شرکتی می گردید که این عمل را به صورت حرفه ایعالیانجام دهد ان شرکت باید دارای پنجخصوصیت اساسی باشد
1 : طراحی وب سایت واقعا یک امر تخصصی است و وب سایت ویترین مجازی شماست .اگر ویترین بدی داشته باشید اعتبارتان از دست خواهد رفت .
2 : ما نمونه کارهای بسیاری داریم و این یعنی خیلی ها به ما اعتماد کردن پس انتخاب ما برای شما راحت تر است .

3 : ما ابزارهای لازم برای کاهش هزینه های طراحی سایت را فراهم کرده ایم تا در حالی که کیفیت سایت شما کاسته نشود از هزینه های شما کاسته شود و وب سایتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تحویل بگیرید.

4 : شرکت ما بر خلافبرخی رقبا توسط شرکت به صورت قانونی اداره می گردد و توسط اشخاص اداره نمی شود. شرت ایفانت به شماره ثبت 11072 سفارشی مطمئن را برای شما فراهم می کند.


5 : ایفانت با توجه به اینکه طراحی سایت ارزان را برای شما فراهم می کند اما بسته ی آماده ای تحویل نمی دهد و وب سایتها بر اساس خواسته های شما طراحی و آماده میشوند.
  • امیر امیر

چگونگی برگزیدن رنگ جهت دکورخاص

در این موضوع چندین میکس پینک تازه برای دکوراسیون منزل را به طور خلاصه به شما می گوییم ، ایده هایی چشم نواز ، }البته همانطور که دایماگفته ایم شما باید میکس رنگی خویش را بر پایه علاقه مندی ها و فضایی که در دست  دارید انتخاب کنید .

نیلی تیره
رنگ نیلی رنگ مدل پاییز و زمستان 2012 بود. ترکیب این رنگ در کنار میزو صندلی دکوراسیون چوبی منظره دلپذیر و طبیعی ایجاد می کند.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


آبی روشن
از استفاده از رنگهای روشن در اتاق خواب نهراسید، آنها فوق العاده بنظر می رسند.اما ما پیشنهاد می کنیم که برای دیوار پشت تخت خواب رنگ تند تری را انتخاب نمایید و برای بقیه قسمتهای اتاق رنگ ملایم تری را انتخاب کنید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


زرد اخرایی
دیوارهایی به رنگ زرد اخرایی ضد استرس و انتخاب فوق العاده ای برای خانه هایی به سبک مراکشی ها است.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


نارنجی
یک رنگ متمایز برای دیوار انتهای آشپزخانه ، آشپزخانه را شبیه گالری می کند. سعی کنید با نور پردازی بیشتر به رنگ برجسته نشان دادن رنگ نارنجی کمک کنید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


دیوارهای آرامش دهنده
انتخاب دیوارهای هنری و آرامش دهنده می تواند در این عصر شلوغ انتخابی شیک و لذت بخش باشد. برای ایجاد این جلوه، ابتدا دیوارها را رنگ کرده و اجازه دهید تا خشک شوند. مقداری شن در اندازه های مختلف به دیوار بپاشید و گردو غبار اضافی روی دیوار را با پارچه خشک بگیرید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار

 

رنگ آمیزی ترکیبی و هماهنگ
اگر اتاق شما بزرگ است ، می توانید بوسیله رنگها فضاهای جدا گانه ایجاد کنید . نارنجی و آبی شاید رنگ های متضادی باشند اما در کنار هم ، کنتراستی زیبا ایجاد می کنند .

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار

 

خاکستری و صورتی جیغ
خاکستری رنگی شیک برای اتاق خواب است. رنگی آرام و تا حدودی غمگین است. قرار گرفتن رنگ صورتی در کنار آن تا حدودی به اتاق هیجان میدهد.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


سبز جنگلی
رنگ سبز جنگلی تیره معمولا برای اتاق نشیمن یا پذیرایی در نظر گرفته می شود. اما به اتاق خواب را کمی پر زرق و برق و اشرافی می کند .

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


سبز یشمی
این دیوار که به رنگ سبز یشمی است ، با وجود افکت هایی که در زمینه آن وجود دارد زیباتر شده است.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


آبی و سفید
هماهنگی رنگ آبی و سفید را در آسمان می توان به خوبی دید. می توانید برای ایجاد یک ترکیب زیبا از پترن روی کف یا وسایل استفاده کنید .

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


قدرت بنفش
اگر شما یک اتاق بزرگ با تزیینات معماری قابل توجه دارید، می توانید از این تم رنگی استفاده کنید. رنگ بنفش چرک زمانی که با رنگ سفید و یا آبی ست می شود بسیار سر زنده نشان می دهد همچنین زمانی که درها را این رنگی کنید بسیار شیک می شوند.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


اتاق کوچک رازآلود
رنگ های تیره اتاق را رمزآلود و عمیق نشان می دهد پس از استفاده از آنها نترسید .رنگ تیره با کمال تعجب برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است می توانید بوسیله یک چراغ خواب با نور ملایم و یا رنگهای برجسته یک ترکیب خنثی و متعادل ایجاد کنید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


خاکستری و زرد
خاکستری ملایم و زرد لیمویی یک ترکیب بسیار زیبا هستند. انتخابی شیرین و زنانه برای اتاق خواب است که بدون هیچ شکی دلپذیر است.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


آبی فیروزه ای
دیوار های آبی در کنار کابینت سفید آشپزخانه و کمی رنگبندی قرمزبسیار زیبا به نظر می رسند.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


رنگ های اصلی
رنگ های اصلی را در کنار هم قرار دهید  تا یک رنگ یکپارچه مدرن ایجاد شود.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


سبز زیتونی
رنگی برای همه، اما زمانی که این رنگ را در کنار میزو صندلی و لوازم جانبی دیگر ترکیب کنید، یک پذیرایی باشکوه و منحصر بفرد تحویل می گیرید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


خاکستری
خاکستری کم رنگ ،رنگ محبوبی برای دیوار در سال گذشته بود، اگر این رنگ با کرم روشن ، آبی ملایم کمی رنگ قرمز و پرده های قرمز مات ترکیب شود، اتاق نشمین شما را دنج، آرام اما مدرن نشان می دهد.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


بنفش یاسی
دیوارهای بفش یاسی به این حمام حس و حال دخترانه تری داده است و همچنین یک پس زمینه بسیار خوبه برای قفسه هایی که می بینید ایجاد کرده است.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


صورتی زیبا
رنگ صورتی یه این گنجه جلوه بیشتری داده است و قرار گرفتن رنگ صورتی در کنار رنگ سفید کف اتاق کنتراست زیبایی ایجاد کرده است.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


جلوه تیره
همیشه مجبور نیستید که یک اتاق را با رنگهای روشن رنگ آمیزی نمایید. می توانید با رنگ خاکستری تیره و اضافه کردن کمی وسایل نارجی و قرمز به اتاق جذابیت ببخشید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


رنگ های میوه ای
دیوارهایی به رنگ سیب سبز با رنگ پرده های تمشکی خیلی خوب ست می شوند. ترکیب این دو رنگ را در ملحفه روی تخت خواب می بینید.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار


آبی برجسته
اگر شی خاصی در اتاق خواب شما موجود است سعی کنید از رنگ های متضاد جوری استفاده کنید که آن وسیله یا شی را برجسته تر نشان دهید. مثلا در اینجا تخته بالای تخت خواب بعنوان شی برجسته اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

  • امیر امیر

خصوصیات لاکی حرفه ای چگونه است ؟

احتمالا می شود بیان کرد که انتخاب یک لاک خوب یکی از مشکل ترین انتخاب ها در هنگام خرید لوازم آرایش است.

در سال های قبل کافی بود تنها در  رنگ لاک نتوانید تصمیم گیری  کنید. ولی امروزه علاوه بر انتخاب رنگ باید در باره مات یا درخشان بودن، زر دار بودن ، آبرنگی ،  دانه ای، مخملی ، شب نما و…. یا ساده بودن لاک نیز تصمیم بگیرید.

البته تمام این تصمیمات در مرحله دوم پس از انتخاب مارک و قیمت لاک قرارمی گیرد . علاوه بر این ها ، درانتخاب لاک باید به موارد مهم دیگری نیز دقت کرد که معمولا توجه کمتری به آن ها می شود .

_ یکی از این موارد غلظت لاک می باشد . اگرلاک رقیق باشد ، به هنگام لاک زدن بر روی ‏ناخن پخش خواهد شد و پوشش یک‌ دستی را ایجاد نخواهد کرد و اگر غلیظ ‏باشد ، لایه ای لخته ‌لخته و برجسته‌ را تشکیل خواهد داد .

_ مورد دیگر قلم موی لاک می باشد . قلم مو باید اندازه ای باشد که حداکثر با دو تاسه حرکت  تمام سطح  ناخن را بپوشاند و به اندازه کافی نرم باشد تا هنگام کشیدن روی سطح ناخن اثری به جا نگذارد .

_ علاوه براین رشته های قلم موی لاک باید به اندازه کافی محکم باشند تا هنگام لاک زدن کنده نشوند و به لاک خیس نچسبند .

_ یک لاک خوب پس از خشک شدن باید کاملا صاف باشد و عاری از هرگونه نقطه ، حباب ، خط ، اثر و ‏ناصافی باشد .

  • امیر امیر

 

شرایط کاری دردولت ایرلند و وضعیت ویزای کاردولت ایرلند

گرفتن ویزای کار در کشور ایرلند به چند صورت امکان پذیر است.ازجمله روش ها یبه دست اوردن ویزا دردولت ایرلند ویزای کار است .ولی از چهطریق    های می شود در کشور ایرلند ویزای کار دریافت کرد. کاردر ایرلند در ادامه دو روش قانونی برای به دست آوردن ویزای کار ایرلند برای مهاجران نوشته شده است.قبل از اقدام برای اخذ این ویزا با متخصصین و یا وکلای مهاجرت در این زمینه مشورت کنید تا بتونید از سریعترین و بهترین راه این ویزا را اخذ کنید.

راه های اخذ ویزای کاری در ایرلند

    دریافت دعوت نامه کاری از شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در ایرلند است.
    روش دیگری که برای دریافت ویزای کار می توان استفاده کرد این است که در اگهی پذیرفته شوید ؛ در ابتداد 3 ماه در داخل ایرلند سپس در اتحادیه اروپاه آگهی داده می شود اگر شخص مورد نظر یافت نشد از کشورهای دیگر نیروی مورد نظر خود را استختام می نمایند فرد مورد نظر وقتی در این اگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزای کار اقدام کند.  پیدا کردن کار فرما در قاره اروپا شرایط خاص خودش دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کار فرما می بایستی بعد از درج اگهی شغل برای استخدام فرد مورد نظر حقوقی را در نظر بگیرد که تمامی هزینه های ان شخص و خانواده اش را در بربگیرد.حقوق بعد از کسر مالیات محاسبه میگردد که برای هزینه های زندگی مهاجر و خانواده اش  کفایت میکند یا خیر.
در کشور ایرلند اخد ویزای کار امری حقوقی است که مراحل قانونی و حقوقی آن باید طی گردد و کار فرما باید این امکان را داشته باشد که برای کارگر مورد نیازش تقاضای ویزای کار کند و اصطلاحا مجوز این کار را داشته باشد.

در اصطلاح شخص کارفرما در کشور  ایرلند باید بتواند اسپانسر شود.در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است.مراقب افراد کلاهبرداری باشید که ادعا میکنند میتوانند در مدت کمی ویزای کاری برای شما اخذ کنند.بنابراین توجه داشته باشید که به هر فردی نمی توان در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا اعتماد کرد.اگر جزو افرادی هستید که قصد مهاجرت به ایرلند را دارند باید دقت کنید که این پروسه بین 2 تا 9 ماه به طول می کشد و شخص مهاجر میتواند بعد از چند سال که معمولا چیزی حدود 2 تا 5 سال است تقاضای اقامت دائم ایرلند را ارائه دهد.

اخذ ویزای کار مهارت یا همان Skilled Worker

کار در ایرلند,اقامت ایرلند,مهاجرت به ایرلند

همان طور که در بالا مشاهده کردید اخذ ویزای کار روش های متفاوتی دارد اما یک روش هم که میتوان برای اخذ ویزا اقدام نمود اخر ویزای مهارت است .این ویزا در کشورهای مختلف فرق دارد و در مورد ایرلند این امر در حال حاضر در شرایط سختی به سرمی برد.اگر در حال تحصیل هستید و در ایران برای خود در جایگاه خوبی به سر می برید توصیه تیم ما به شما خارج نشدن از ایران و سعی برای ایجاد کسب و کار مناسبی برای خود در سرزمین عزیزمان است.

اما اگر حتما نیاز به خارج شدن از ایران را دارید راحتترین و قانونی ترین راه برای پیدا کردن کارفرما در ایرلند این است که به عنوان دانشجو وارد کشور ایرلند شویم و به دلیل داشتن اجازه کار نیمه وقت در دوران تحصیل, می توان به محض این که شغلی آگهی شد,  آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم دوره دانشجویی به پایان برسد و آن موقع دنبال کار فرمای مناسبی باشیم این راه یکی از بهترین راه های موجود برای کسب ویزای کار می باشد زیرا پس از ورود به ایرلند شخص می تواند به راحتی شغل مورد نظر خود را پیدا کند و تا اتمام تحصیلات با کار کردن در ان شغل هم منبع درآامدی برای خود داشته باشد.از طریق این شغل امکان اخذ اقامت کاری وجود دارد.پس از پرداخت مالیات به مدت 3 الی 4 سال امکان اخذ اقامت دائم نیز وجود دارد.

 

  • امیر امیر