طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: آشنایی با مزایای اقامت در کانادا

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

به متقاضیان کار در کشور فرانسه ویزا تعلق نخواهد گرفت، بنابراین کشور فرانسه به نیروی مهاجر خارجی برای کار احتیاج نخواهد داشت، اما در زمانی که افراد از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شود در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که افراد می توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، مثلا می توانند در شرکتی به صورت نیمه وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند.

 بنابراین کشور فرانسه به طور مستقل به افراد ویزای کار فرانسه نخواهد داد مگر اینکه افراد در کشور فرانسه همزمان با کار نیمه وقت ، در دانشگاه های فرانسه تحصیل کنند.

در واقع زمانی که افراد با ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شوند ، مانند سایر کشور های اروپایی در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت و درمقطع دکترا 30 ساعت در هفته حق کار قانونی خواهند داشت و مانعی برای انجام کار برای آنها وجود ندارد. حقوقی که برای کار این دسته از افراد در کشور فرانسه در نظر گرفته شده است از ساعتی 10 یورو به بالا می باشد.

تنها از یک راه می توان ویزای تحصیلی به همراه کار را تبدیل به اقامت دائم کرد و آن این است که افراد در حال تحصیل اگر بتوانند کاری را پیدا کنند که کار فرما آنها را بیمه کند بعد از اتمام تحصیل، می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.
هزینه زندگی در فرانسه

سیستم آموزش رایگان دانشگاه های فرانسه دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی را به استفاده از امکانات این کشور ترغیب می کند ،اما سیستم رایگان بدین معنی است که دانشجو تنها هزینه های ثابت نام را که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورو در سال است را می پردازد که این مبلغ با توجه به مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی و دانشگاه تغییر می کند.

با این که تحصیل در کشور فرانسه به صورت رایگان می باشد اما مخارج و هزینه های زندگی در کشور فرانسه به نسبت سایر کشورهایی که تحصیل در آنها به صورت رایگان است بالا می باشد.

هزینه تحصیل در کشور فرانسه درهردو مقطع فوق لیسانس و دکترا به صورت کاملا رایگان می باشد اما هزینه های زندگی در پاریس ماهی 900 یورو به بالا و در شهرستان ها 700 یورو به بالا می باشد.

لازم به یاداوری است که 70 درصد هزینه های گفته شده مربوط به مسکن می باشد که بسیار هزینه بالایی است بنابراین دولت فرانسه برای رفع این مشکل تصمیمی گرفته است و آن این است که در کشور فرانسه سازمان هایی به نام CAF وجود دارد که پس از اقامت در کشور فرانسه ، این سازمان ها مقداری از هزینه های مسکن را پوشش می دهند.
روش های اخذ اقامت دائم

چهار روش برای گرفتن اجازه اقامت دائم در فرانسه هست که البته با شهروندی فرانسه فرق می کند. با گرفتن اقامت دائم می شود در فرانسه زندگی و کار کرد.

1- افرادی که در فرانسه بدنیا می آیند می توانند در 18 سالگی ملیت فرانسوی بگیرند.

2- افرادی که یکی از پدر یا مادر آنها فرانسوی ( یا قرار است فراسوی شود ) است و خارج از فرانسه متولد شده اند.

3- افرادی که بیشتر از پنج سال در فرانسه اقامت داشته باشند می توانند برای اقامت فرانسه اقدام کنند. البته این دوره برای افرادی که یک دوره دوساله تحصیلی ( مانند کارشناسی ارشد ) را در یک دانشگاه فرانسوی تمام کرده باشند به دو سال کاهش پیدا میکند.

4- از طریق ازدواج با یک فرانسوی بعد از 4 سال می توان درخواست ملیت فرانسوی کرد.
اقامت دائم در فرانسه از طریق خریدن ملک یا خانه

مطابق قوانین حال حاضر این امکان وجود ندارد. همانطور که می دانید، بدون داشتن اقامت معمولی ( دانشجویی یا کار )‌نمی توانید در بیشتر کشورهای اروپا خانه بخرید. در ضمن اینکه در حال حاضر قانونی در این مورد وجود ندارد. به هر حال اگر شرکتی یا وکیلی هم ادعا کرد که اینکار را می تواند انجام دهد باید دقت کنید که هزینه کار را بعد از پایان کار بدهید یا حداقل زمانی بدهید که از نتیجه کار اطمینان دارید.

بهترین روش برای زندگی در فرانسه این است که بصورت دانشجوئی وارد فرانسه شده و در نهایت وارد بازار کار شده و بعد از مدتی تقاضای اقامت کنید. البته امکان اینکه از طریق ثبت شرکت و کار در فرانسه هم بتوانید اقامت فرانسه را بگیرد هم وجود دارد. اما بدلیل محدودیتهای زیاد آن تقریبا برای بیشتر افراد قابل استفاده نیست.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان: انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون بدن در حفظ رطوبت و زیبایی بدن بسیار موثر است و مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن بسیار اهمیت دارد.
اگردست‌هایتان بعد از شستن ظرف یا گردگیری خانه حساس و خشک می‌شود و گاهی اوقات می‌خارد، لوسیون‌های دست به کمک شما می‌آید. بد نیست شیشه‌ای از لوسیون مورد علاقه‌تان را در آشپزخانه نگه دارید و بلافاصله بعد از اتمام کارهای منزل سراغ آن بروید و تمام دست‌تان را به آن آغشته کنید.
استفاده از لوسیون‌های بدن یکی از ساده‌ترین راه‌های حفظ سلامت پوست بدن‌ است. لوسیون‌های حمام بدن باعث مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ می‌شود و از خشک شدن پوست‌تان جلوگیری می کند؛ در حالی که لوسیون‌های معمولی بدن به پوست‌تان حس طراوت و جوانی می‌بخشد...

افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و پوستی حساس و خشک دارند، اغلب از لوسیون‌های بدن استفاده می‌کنند. پوستی که به‌خاطر خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده است احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌ها رطوبت و مراقبت‌های ویژه را به پوست‌تان هدیه دهید. برخی از افراد به‌طور ژنتیکی پوست حساسی دارند و به شرایط آب و هوایی و اقلیمی ربطی ندارد؛ به این افراد استفاده از لوسیون‌های حمام را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از انواع روغن‌های گیاهی نیز به‌عنوان لوسیون حمام رایج است.

حتی اگر پوست شما از نوع معمولی یا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌های خشکی از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌های بعد از حمام و قبل از خواب به داد این نواحی از بدن‌تان برسید. استفاده منظم از لوسیون‌ها در رفع خشکی‌های اطراف زانو و آرنج معجزه می‌کند.

کدام برای پوست ما مناسب ترهست؟

اینکه کدام یک از این محصولات مراقبت از بدن بهترند، به نوع پوست شما مربوط می شه. البته کمی هم به سلیقه، مثلا بعضی ها دوست ندارند چربی روی پوستشون بمونه، پس بهتره از لوسیون استفاده کنند که چربی کمتری داره.

اما در کل، اگر پوستتون خشکه از اون جا که لوسیون ها و کرم ها حاوی آب هستن، می تونن گزینه ی مناسبی باشند. لوسیون ها به علت چربی پایین، برای پوست های چرب عالی هستند، در حالی که کرم ها برای پوست های خشک بهترند.

از آنجا که کره بدن، بالم و روغن بدن بافت غلیظی دارند و زمان بیشتری روی پوست می مونن، برای پوست های خشک گزینه مناسبی هستند. خیلی ها دوست دارند از Body Butter روی نواحی بسیار خشک بدن مانند لب، آرنج ها، زانو ها و پاها استفاده کنند.

خلاصه، تنها ماده ای که واقعا باعث مرطوب کردن پوست می شه آبه ( یا ترکیبات و محلول هایی که میزان زیادی آب دارند)، پس اگر پوست شما واقعا خشکه محصول رو روی پوست مرطوب استفاده کنید یا محصولی رو انتخاب کنید که درصد بالایی آب داشته باشه. روغن ها و کره بدن ها باعث نرم و لطیف شدن پوست می شوند و با ایجاد یک لایه روی پوست از هدر رفتن آب پوست جلوگیری می کنند. کره و روغن بدن (برخلاف روغن معدنی) پر از انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند و پوست را تقویت می کنند.

با دانستن این تفاوتها به راحتی می تونید موقع خرید، محصول مناسب پوستتون رو بدون سردرگمی پیدا کنید.

در این مقاله درمورد عمل بینی نکاتی گفته شده است.

  • امیر امیر

عنوان: اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

با استفاده از وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب میتوان طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بسیار زیبا و منحصربفرد کرد و از این وسایل دکوری برای تزیین هرچه زیباتر اتاق خواب بهره گرفت.

تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که جای چه وسیله هایی در اتاق خواب شما کم است؟ یا این که با چه وسیله های ساده ای می توانید اتاق خواب خودتان را تزیین کنید؟ خب امروز در این مطلب می خواهیم به همین قضیه بپردازیم. می خواهیم ببینیم که چه وسیله هایی وجود دارند که جایشان در اتاق خواب شما خالی است. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تلویزیون می تواند عنصر گم شده دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما باشد، البته این وسیله بهتر است در اتاق خواب مستر مورد استفاده قرار بگیرد و فکر این که این عنصر را در اتاق کودک قرار دهید را از سر بیرون کنید.


اگر فعالیت‌های کاری شما به گونه‌ای است که مجبورید یا ترجیح می‌دهید تمام یا بخشی از آن را در منزل انجام دهید، بدترین انتخاب شما برای کار کردن اتاق خواب است.
این در حالی است که در بسیاری از خانه‌ها میز کار یا میز تحریر در اتاق خواب قرار می‌گیرد که در این حالت استرس‌های زیادی را در زمان خواب به شما تحمیل می‌کند. همچنین در هنگام کار کردن هم به دلیل اینکه فعالیت در فضایی انجام می‌شود که معمولا در آن استراحت می‌کنید نمی‌توانید تمرکز کافی را بر کارتان به دست آورید و معمولا دچار خواب آلودگی می‌شوید.

گل و گلدان در صورتی که در اندازه، تعداد و انواع مناسب اتاق خواب در این فضا مورد استفاده قرار بگیرند می‌توانند در ایجاد فضایی مطبوع و آرامش بخش کمک کنند. البته نباید تعداد و حجم گیاهان در اتاق خواب خیلی زیاد و پرحجم باشد. گلدان‌های کوچک با گل‌های کم حجم انتخاب مناسبی برای اتاق خواب هستند. از طرف دیگر در صورتی که از اسانس‌های معطر برای ایجاد فضایی مطبوع در اتاق خوابتان استفاده می‌کنید دقت کنید که حتما از رایحه‌های ملایم و خنک استفاده کنید، به این خاطر که رایحه‌های تند و گرم ممکن است عملکرد معکوس داشته باشند و باعث اختلال در خواب و سردرد شوند. مخصوصا در افرادی که سردردهای میگرنی دارند استفاده از رایحه‌های تند در اتاق خواب به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.
 
یک نیم ست شیک و زیبا می تواند دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما را از یک نواختی نجات دهد و به آن هیجان و زیبایی و چهره ای نو ببخشد. تصمیم با خود شما است که این نیم ست ها چه سبکی باشند. از مبلمان های راحتی باشند یا سبکی دیگر داشته باشند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

  • امیر امیر

عنوان: دسته گل عروسی خاص و زیبا

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

نور آفتاب عامل مهم بروز بسیاری از بیماری های پوستی به شمار می رود و استفاده از کرم های ضد آفتاب میتواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های زیانبار آفتاب مراقبت کند و در اصل ضد آفتاب محافظ پوست شما در برابر آفتاب است و همچنین کرم ضد آفتاب از مهمترین اقلام آرایشی و بهداشتی به شمار میرود.

نورآفتاب، عامل اصلی در بروز بعضی مشکلات پوستی ار قبیل آفتاب سوختگی، چین و چروک ، پیری پوست، لکه های پوستی ،حساسیت نسبت به نورو بدخیمی‌های پوستی است .برای محافظت در برابر نور آفتاب روشهایی وجود دارد که عبارتند از:پوشیدن لباسهای پوشیده ،استفاده از کلاههای لبه دار ،استفاده از عینکهای ضد آفتاب و استفاده از کرمهای ضد آفتاب.

طبیعت پوست

تجربه خود شما در انتخاب ضد آفتاب هم بسیار مهم است. ضد آفتابی که مثلا برای دوست شما بسیار مناسب است می تواند برای شما مضر باشد. ممکن است شما یک ضد آفتاب خوب و با قیمت بالا تهیه کنید اما هنگام استفاده احساس راحتی نکنید مثلا احساس گرمی و خفکی داشته باشید یا به آن حساسیت داشته باشید و پوستتان قرمز شود یا خارش پیدا کند. از همه مهم تر اینکه ممکن است صورت شما هنگام مصرف آن جوش بزند. همه اینها ، علل خوبی برای عوض کردن ضد آفتاب است. آنقدر تجربه کنید تا نوع مناسب را برای پوست خود بیابید.

سن

استفاده از ضد آفتاب در دوران کودکی حتی مهم تر از جوانی است بنا بر این کودکانتان را به مصرف آن عادت دهید. هر روز باید از ضد آفتاب استفاده کنید و حتی در فصل زمستان و در هوای ابری نیز آن را ترک نکنید در صورتی که در فصل زمستان یا در هوای ابری هستید و کارتان در خانه و محلی است که نور مستقیم آفتاب وجود ندارد ، مصرف یک بار در روز ضد آفتاب کافی است اما در صورتی که در بیرون خانه و در هوای آفتابی قرار دارید هر ? تا? ساعت ضد آفتاب مصرف کنید. در مصرف ضد آفتاب صرفه جویی نکنید.

نحوه صحیح استفاده از کرمهای ضد آفتاب:

حدود نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب باید کرم ضد آفتاب را روی پوست مالید.کرمهای ضد آفتاب باید هر 2یا4ساعت یک بار تجدید شوند.لوسیونهای ضد آفتاب باید هر دو ساعت و کرمها هر 3تا 4 ساعت تجدید شوند.هنگام تجدید ضد آفتاب نیازی به شستشوی ضد آفتاب قبلی نیست.برای ایجاد حداکثر محافظت بایستی برای ناحیه صورت حداقل به اندازه یک بند انگشت از کرم را روی پوست صورت مالید.در صورتیکه از کرمهای آرایشی استفاده میشود ضد آفتاب بایستی زیر این کرمها مصرف شوند.

قیمت و مارک ضد آفتابها:

واقعیت آنست قیمت ضد آفتابها بسیار متفاوت است .اما با تاکید میتوان گفت بالا بودن قیمت یک ضد آفتاب اصلا به معنای بهتر بودن آن ویا محافظت بیشتر در برابر اشعه ماورای بنفش نیست.همانگونه که ذکر شد میزان محافظت در برابر آفتاب راSPF،تعداد دفعات و میزان استفاده از کرم تعیین میکنند نه قیمت آن.حتی قیمت بالا ممکن است به دلیل محدودیتها مالی باعث مصرف کمتر ضد آفتاب توسط مصرف کننده شود و در نتیجه به صورت غیر مستقیم اثر محافظتی آن را کاهش دهد.

بنا براین نیازی نیست همیشه بدنبال ضد آفتاب گران بود تا اثر آن بیشتر شود . بلکه توجه به فاکتورهای ذکر شده فوق در انتخاب ضد آفتابهای مناسب بسیار مهمتر هستند. استفاده از یک ضد آفتاب ارزان قیمت و استاندارد و دارای مجوز به میزان کافی و تعداد دفعات مناسب خیلی بهتر از استفاده از یک ضد آفتاب گران قیمت باSPFبالا ولی یک یار در روز است.نقش ضد آفتاب در پوست را میتوان به نقش زدن مسواک و خمیر دندان در پیشگیری از پوسیدگی دندان تشبیه نمود.همچنانکه در مورد زدن مسواک نوع خمیر دندان از درجه چندم اهمیت برخوردار است ، از لحاظ اثر بحشی ومیزان محافظت در برابر آفتاب ،مارکهای مختلف تفاوت چندانی با هم ندارند.بر اساس سلایق شخصی بعضی از افراد ممکن است از بعضی از مارکها رازی تر باشند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: نقش آباژور و لوستر در دکوراسیون داخلی منزل

این مقاله درمورد  طراحی دکوراسیون می باشد.

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون داخلی منزل طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما را بسیار جذاب و منحصربفرد جلوه می دهد.
اغراق نکنید و صرفه جو باشید، مخصوصا وقتی یک تابلو یا اثر هنری در فضا حکم فرمایی می کند. آباژور بلند در یک سمت این کنسول، در ترکیب با گلدان کوتاه تر گل ها در سمت دیگر، شکلی مثلثی ایجاد کرده که با نقطه ی کانونی اصلی یعنی تابلو هنری رقابت نمی کند.صفحات باز شده ی کتاب که دارای تصاویر چشم گیر هستند، می توانند زینت بخش میز شما باشند. برای ایجاد تنوع می توانید صفحات را برای روزهای مختلف ورق بزنید و برای باز نگه داشتن صفحه از یک سنگ تزیینی یا آینه ی جیبی آنتیک و اثرگذار استفاده نمایید.

چیدمان وسایل روی میز دارای یک پایه ی علمی است. به اشکال مثلثی نامتقارن بیندیشید. دو آباژور با ارتفاع یکسان در دو طرف یک تابلو هنری بسیار حساب شده به نظر می رسد. در حالی که یک آباژور، تعدادی اشیای کوچک تر در وسط و یک قطعه ی کوچک تر در سمت دیگر یک مجموعه ی زیبا و متنوع خلق می کند.

باز هم تأکید می کنیم «کمتر، بیشتر است»! این موضوع به خصوص برای چیدمان اشیا در یک فضای کاربردی و شلوغ مانند یک میز پاتختی بسیار صدق می کند. فضای روی میز پاتختی را با عقب نشاندن اشیای روی میز برای یک لیوان آب یا یک کتاب آزاد بگذارید. تنها به سه یا چهار گزینه مانند یک دسته گل زیبا، یک آباژور تزیینی و یک مجسمه ی کوچک جذاب اکتفا کنید.

ترکیب های تلفیقی خلاقانه، به هر فضایی زندگی می بخشند. با افزودن گلدان هایی در رنگ های خنثی به این چیدمان، در کنار دو رنگ درخشان با ارتفاع های متفاوت، چیدمانی فوق العاده به دست آمده است. به بافت ها، ارتفاع ها و رنگ ها دقت کنید.
با آویزان کردن تابلو هنری در ارتفاعی پایین تر، آن را بخشی از چیدمان خود کنید.

تعداد زیادی از اشیاء مشابه از کتاب گرفته تا ظروف و عکس‌های گرفته شده در سفر را در فضایی خاص مانند این ویترین از پیش ساخته شده قرار دهید. سعی کنید تعداد قفسه‌های مکعبی تکرار شود. در هر قفسه، اشیاء بلند را عقب‌تر گذاشته و اشیاء کوچک‌تر را جلوتر قرار دهید. همین قانون را در مورد قفسه‌های مستطیل شکل نصب شده روی دیوار تکرار کنید.

با استفاده از یک طاقچه یا طبقه بلند، اشیاء مشابه را کنار هم ردیف کنید. در این ایوان، قرار دادن آب‌پاش‌ها در یک ردیف، حس بودن در داخل خانه را ایجاد می‌کند. از طاقچه‌ای مشابه در آشپزخانه برای قرار دادن بشقاب‌ها یا در اتاق بچه‌ها برای قرار دادن مجسمه‌های چینی یا حیوانات اسباب‌بازی استفاده و به جمع‌وجور شدن خانه و جمع شدن وسایل از سر راه کمک کنید.

اشیایی که اندازه و شکل متفاوت دارند را با چیدمانی خاص طوری کنار هم قرار دهید که به صورت واحد و هماهنگ دیده شوند. با قرار دادن یک شیء بزرگ و بلند در کنار اشیاء کوچک ایجاد تعادل کنید. با انتخاب وسایل هم‌رنگ، اشیاء هر چند بی‌ربط را به هم مرتبط کنید.

استفاده از در کرکره‌ای چوبی به عنوان تزیین، حس بودن در یک اتاق کوچک را ایجاد می‌کند. از این وسیله همراه با مبلمان و وسایل کوچک‌تر، برای ایجاد فضایی صمیمی استفاده کنید. چیزهای خاص را با جدا کردن آن‌ها از بقیه متمایز کنید. در این تصویر، ظرف‌های شیشه‌ای شبیه به ناقوس که روی لانه پرنده‌ها گذاشته شده، زیبایی خاصی به آن داده است.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در تبریز , دکوراسیون در اصفهان , دکوراسیون در کرج , دکوراسیون در سمنان , دکوراسیون دریاسوج

  • امیر امیر